Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

AKCIÓS ÁRU

14 363 Ft
Nincs készleten
17 677 Ft
Nincs készleten

KAPCSOLAT

B.Q. KFT
Külső Mester u. 82
1097 Budapest,
Telefonszám: 061/455 0061
Fax: 061/215 4842
info@bqker.hu

 

 


ÁSZF, Szállítás, Információ / Információk

Általános szerződési felételek


 

Általános tudnivalók: 

A webáruházat úgy építettük fel, hogy minél egyszerűbben megtalálhassa és megrendelhesse az Ön által keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekkel kapcsolatban is. Ha mégis bármilyen kérdése lenne, amire úgy érzi nem kapott választ, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal  az alábbi elérhetőségek valamelyikén nyitva tartási időben:

  • Telefonon: +36 1 455-00-61, +36 30 715-1205 (H-CS: 7:30-tól 17:00-ig, P: 7:30-tól 16:00-ig)
  • e-mailen: webshop@bqker.hu

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat, nézelődhet. Ebben az esetben nem szükséges adatokat megadni. Az oldal bal oldalán található kategóriák segítenek a termékek kiválasztásában. Az alkategóriákra kattintva részletes terméklistát kap, az egyes termékekre kattintva pedig bővebb információt tudhat meg a termékekről.

A feltüntetett áraink minden esetben a forintban fizetendő bruttó értékre vonatkoznak. A webáruház árai eltérhetnek az üzletünkben kihelyezett áraktól.

Külföldi megrendelést nem tudunk teljesíteni.

 

Regisztráció: 

A vásárláshoz lehetséges, de nem kötelező regisztrálni. A regisztráció előnyei közé tartozik, hogy könnyebben nyomon követhető a rendelésvisszakeresheti a korábbi rendeléseket, nem kell minden vásárlásnál megadni az adatokat stb.

Regisztrálni név, e-mail cím és telefonszám megadásával lehetséges.

 

Megrendelés és termék elérhetősége:

Webshopunk  az interneten keresztül éjjel-nappal várja megrendelését.
Személyes megrendelés esetén a vásárlót e-mailben tájákoztatjuk, hogy a termék van-e készleten, illetve a rendelés lehetséges átvételi időpontjáról. Készlethiány esetén, mindig tájákoztatást küldünk a termék várható beszállításáról.
 
 
Vásárlás menete:
  1. A termékek között különböző kategóriák szerint, kereshet a menüsor segítségével.
  2. A kiválasztott termékeknél kattintson a „Vásárlás” feliratú ikonra. Ezek után lehetősége van beállítani a darabszámot. A kosár tartalma a rendelés véglegesítéséig bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy törölhető.
  3. A válogatás befejezése után a  Megrendelés gombra kattintva a rendelés lezárásához szükséges oldalra jut.
    • Először a termékek listáját találja. Ennél a lépésnél tudja módosítani a rendelt termékek darabszámát, vagy eltávolítani őket kosarából.
    • A második lépésben kiválaszthatja az átvétel módját. Személyes átvétel esetén nevét, e-mail címét, és telefonszámát szükséges megadnia, hogy rendelését rögzítsük. A futárszolgálat igénybevétele esetén a szállítási címen kívül, az átvevő személy neve is szükséges. A megvásárolt termékről minden esetben áfá-s számlát állítunk ki.
    • A harmadik lépésben a számlázási nevet, és címet adhatja meg. A számlát ezekre az adatokra fogjuk Önnek kiállítani. Ennél a lépésnél választhatja ki a fizetés módját is, valamint írhat megjegyzést a rendelésével, valamint a kiszállítással kapcsolatban.
  4. A vásárláshoz szükséges adatok megadása után a Megrendelés összegzése oldalra jut, ahol ellenőrizheti a megrendelt termékeket, személyes adatait, a szállítási és a számlázási adatokat, és ha szükséges módosíthat rajtuk.
  5. Ha meggyőződött róla, hogy minden adat helyes, rendelését a lap alján található Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti. Fontos, hogy ne felejtse el kipipálni „Az általános üzleti feltételek és a személyes adatok feldolgozása (adatvédelmi tájákoztató)” felirat melletti üres négyzetet, hogy rendelése rögzítésre kerülhessen.
  6. A megrendelésről minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés adataival.

 

Vételár, fizetési feltételek:

A termék mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termék vételárán felül fizetendő a házhozszállításának költsége (amennyiben nem személyesen veszi át üzletünkben). A megrendelt terméket  futárszolgálattal juttatjuk el az Ön által megadott címre, a visszaigazolásnak megfelelő vételárat és szállítási költséget Önnek a futárnál készpénzben kell kiegyenlítenie.

 

 

A vételár megfizetése történhet:

•    készpénzben az áru átvételekor a futárszolgálatnál vagy előreutalással,
•    személyes átvétel esetén telephelyünkön készpénzben vagy bankkártyával (1097 Budapest, Külső Mester u. 82.).


Szállítási feltételek, határidők:

A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Megrendelő által kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre, a megrendelés visszaigazolásától számított 7-10 munkanapon belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail, vagy telefon  útján felvenni a kapcsolatot Megrendelővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

A Megrendelő adatainak megadásakor olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon NAPKÖZBEN, Magyarország területén 8:00-17:00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol nap közben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
Amennyiben valamilyen okból a Megrendelő illetve a megrendelésen feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a Megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban.
- FONTOS! A futárszolgálat csak még egy alkalommal kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszaszállítja a csomagot a feladónak.

 

Személyes átvétel:

Munkanapokon folyamatosan készítjük össze a rendeléseket, ezért a készleten lévő termékeinket a feldolgozást és visszaigazolást követően gyakorlatilag akár 1-2 órán belül átvehetik. Amint összekészítettük a csomagját, e-mailben értesítjük és 3 munkanapig átvehetők az üzletünkben.

Üzletünk címe: 1097 Budapest, Külső Mester út 82.
Nyitva tartás: hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön 7:30 és 17:00, pénteken 7:30 és 16 óra között.
Szállítási díjat vagy kezelési költséget személyes átvételkor nem számítunk fel.

 

A termékek cseréje:

Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, (helyszíni jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárszolgálat munkatársával) akkor a B.Q. Kft.  díjmentesen kicseréli azt.

 

A vásárlást követő 14 napon belül a vásárlás lemondható (kivéve az elállási korlátozás alatt álló termékek esetében). A 14 napot a termék átvételétől számoljuk, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utolsó tétel átvételétől.

Ha szeretné lemondani vásárlását, kérjük, hogy az alábbi email-en tegye meg.

E-MAIL: webshop@bqker.hu

A lemondás után a terméket 14 napon belül szükséges visszaküldenie, vagy átadnia az 1097 Budapest, Külső Mester út 82. szám alatt található B.Q. Kft üzletben. A termék(ek) visszaküldésének költségét minden esetben a megrendelőnek kell viselnie.

A vásárlás lemondására nincs lehetőség az alábbi esetekben:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  • olyan termék vagy szolgáltatás esetén, amelynek ára a pénzpiac a B.Q Kft által nem befolyásolható, a jogszabályban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék
  • olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza
  • olyan termék esetén, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  • olyan vállalkozási szerződés esetén, amelynél a B.Q. Kft a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetén, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap esetén, az előfizetéses szerződések kivételével
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén, ha B.Q. Kft a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.



Sikertelen kézbesítés:

A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

 

Mi a jótállás határideje?

A jótállás időtartalma 1 év, mely a termék átvételekor kezdődik. A jótállás a jótállási jeggyel érvényesíthető. Nem minden termék rendelkezik jótállási jeggyel, ebben az esetben a számlával tudja érvényesíteni jótállási igényét.

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén a vásárló termékszavatossági igényt érvényesíthet és kérheti a hibás termék javítását vagy cserélését. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja és a termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania.

Mikor minősül egy termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidővel érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével a termékszavatosság jogosultságát elveszti.

Milyen esetekben élhet a vásárló kellékszavatossági jogával?

Hibás termék vagy szolgáltatás teljesítése esetén a vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet:

  • Kérhet javítást vagy cserélést (kivéve, ha a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna).
  • Ha a javítást vagy a cserélést a vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a B.Q. Kft költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a B.Q. Kft adott okot.

Milyen határidőben érvényesíthető a kellékszavatossági igény?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, közölni.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt áru esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jog érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.

Garanciát adunk minden termékre a termék árától függően, melyet a számlával igazolhat. A gyártók által biztosított garancialevél a küldeményben postázásra kerül.

A termék hibája esetén a vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti.

 

Vitarendezés:

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. 

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. 

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. 

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr. Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. 

Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek. 

A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488-2131
Fax: 06 (1) 488-2186
 

Személyes adatai védelme:

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).

Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják (célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám, felkiáltójel stb.) is tartalmazó jelszót választania, melyet könnyedén megjegyez, de mások által nem kitalálható!). Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadja, és engedélyezi számunkra adatai használatát az itt leírtak alapján.

 

NmZiZWUyN